דומיין בנק: דומיינים למכירה

דומיין למכירה - דומיינים למכירה

דומיינים לפי נושאים:
שמות פרמיום:
circle.co.il
parents.co.il
xbox.co.il
yeled.co.il
אתרים פעילים למכירה:
learn.co.il
כללי:
יצירת קשר
פרסום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל מבטיח חשיפה רחבה בפני קהלי יעד שמאפייניהם ידועים מראש, מיתוג מנצח, בידול ממתחרים, תנועה גבוהה לאתר העסק ולידים איכותיים. כדי לפרסם עסק בגוגל ניתן לפנות למומחים לשיווק דיגיטלי ולסוכנויות הפרסום, יש גם אפשרות לנהל קמפיינים באופן עצמי, אך עדיף להשאיר את המלאכה לאנשי המקצוע המנוסים.

פרסום בגוגל מבוסס על קמפיינים במערכת הפרסום הנקראת גוגל אדס, המערכת מציעה מגוון כלים ואפשרויות. שיטת הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי מבוססת על קמפיינים מסוג PPC (Pay Per Click), כלומר כל עוד גולש לא לחץ על מודעת הפרסום לא משלמים לגוגל.

לאיזה עסקים מתאים פרסום בגוגל?

כל עסק יכול לפרסם בגוגל בהתאם לצרכיו הייחודיים ולמגבלות התקציב שלו. הפרסום במנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בעולם מתאים גם לעסקים קטנים ובינוניים, ולמעשה ניתן לפרסם גם בתקציב נמוך, יחד עם זאת אין לצפות לניסים ולנפלאות אם קובעים תקציב פרסום יומי של 100-50 ₪.

הפרסום בגוגל מתאים לארגונים ולעסקים בכל התחומים, כולל רשתות קמעונאיות, חנויות, עסקים קטנים, פרילנסרים ועוד. יש יתרונות רבים לפרסום ולניהול קמפיינים במערכת של גוגל, היתרונות המרכזיים הינם:

  • שליטה מלאה בתקציב וניטור תוצאות הקמפיינים.

  • פילוח מדויק של קהל היעד.

  • מודעות הפרסום של גוגל מוצגות בראש הדף וזוכות לקליקים רבים.

  • חשיפה רחבה מאוד.

  • שיפור יחס ההמרה.

  • טראפיק גבוה לאתר או לדף נחיתה ייעודי.

  • מיתוג ובידול ממתחרים.

  • מגוון כלים ואפשרויות לפרסום, כולל פרסום ברשת המדיה ו/או ברשת החיפוש, פרסום ביוטיוב, רימרקטינג (שיווק מחדש) ועוד.

איך לפרסם בגוגל?

פרסום בגוגל מתחיל ברישום במערכת גוגל אדס, ולאחר הרישום המהיר בוחרים את סוג הקמפיין (המרות, לידים, מכירות אונליין, אפליקציה, תדמית וכו'), קובעים היכן יוצגו המודעות (רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב וכיוצא בזה), מגדירים את מטרת הקמפיין (יש מגוון אפשרויות כגון: ביקור באתר, שיחות טלפון לעסק, טופס לידים, ביקור באתר מכירות ועוד), קובעים תקציב ובוחרים שם לקמפיין. בשלב הבא יש להגדיר את מאפייני קהל היעד אליו פונים לפי פרמטרים כמו טווח גילים, שפה, אזור גיאוגרפי, השכלה, תחומי עניין, מגדר, רמת הכנסה ועוד.

כעת עליכם להגדיר מילות מפתח רלוונטיות למודעת הפרסום, זהו שלב קריטי בהקמת הקמפיין וכדאי היעזר בכלים מקצועיים לבחירת הביטויים. אגב, אפשר ללמוד מהמתחרים ולבדוק אילו מילות מפתח הם בחרו בקמפיינים שלהם. בשלב הבא יש לבחור האם להפנות את הגולשים שילחצו על מודעת הפרסום לאתר העסק, לאתר מסחר אלקטרוני או לדף נחיתה המוקם לצרכי הקמפיין. יש לעצב את המודעה, לנסח מלל שיווקי ומניע לפעולה, להוסיף תמונה וכו'. כדאי לבנות מספר מודעות כדי לנסות אותן ולבחון איזה קמפיין זוכה לתגובות הטובות ביותר.

לסיכום, פרסום בגוגל מתאים לכל עסק וכדי למקסם תוצאות וליהנות מתמורה מלאה לתקציב שהגדרתם -  מומלץ להיעזר באנשי המקצוע המנוסים.